Pobjednička igra…

Nadam se da ste čitali prošlu temu, “Zgazite to sranje”, jer se danas uglavnom samo nadovezujem 🙂

Zabilježila sam nekoliko stvarno meni osobno stresnih situacija. Moram vam priznati, koliko god sam govorila kako ću sada zapeti i raditi još jače toliko mi se “loših” stvari zaredalo. Naravno kao i uvijek izvukla sam ono najbolje iz njih. Baš razmišljam…; da to recimo ne radim sada bih vam možda pisala iz neke ustanove, ovako sam još uvijek u udobnoj stolici, bez lude košulje 😃

Nakon tog dana D, kada sam otišla nekih sto koraka unatrag, odlučila sam provjeriti malo svoje zdravlje. Otvorila sam bolovanje u trajanju od dva dana i napravila one osnovne pretrage, plus pretrage hormona zbog svoje štitnjače. Kada sam stigla u ambulantu sestra mi je odmah izmjerila šećer. Bio je malo povišen , a s obzirom na to da nisam ništa jela, noge su mi se odsjekle. Odmah su krenule negativne misli; s mamine strane djed mi je umro zbog uznapredovale šećerne bolesti, a s tatine strane, moja draga baka. Počela sam na glas razmišljati, a onda me sestra prekinula i rekla da ćemo sutra ujutro najbolje vidjeti iz krvi te da je ovo vjerojatno posljedica stresa, a izgubila sam nekoliko kilograma u niti sedam dana. Zaključak je bio kako je ta vrijednost onda u granicama normale.

Ljuta sam krenula iz ambulante, u autu sam još nekih par minuta brojala sama sebi u bradu. Nazvala sam kumu pa mamu sva u panici. Pomislila sam; “Najmanje što mi sada treba u životu je tamo neki šećer s trideset i sitno godina.” U jednom trenutku kao da me nešto upiknulo u glavu i jednostavno sam se odlučila uhvatiti samo onih pozitivnijih riječi koje mi je sestra rekla. Ponavljala sam do kuće kako je sve u redu i u granicama normale; moram samo promijeniti prehranu i prestati gubiti na kilaži. Vjerujte mi smirila sam se u potpunosti, a ujutro kada sam išla vaditi krv znala sam da će sve biti u redu. Naravno kada sam se popodne vratila doktoru nalaz je stigao, a krvna slika nije mogla biti bolja.

O sljedećoj stresnoj situaciji neću ovdje iznositi detalje, ali vam mogu reći da sam bila dovedena pred zid, u biti i dalje stojim pred njim, ali sam prikupila većinu alata s kojim ću ga za koji dan probiti i neće ga više nitko i ništa sastaviti. Kada mi se sve čini nemoguće, onda sama sebi kažem kako to ne postoji. Za sve postoji rješenje, kakvo takvo, ali postoji. Ponovit ću još tisuću puta; postoji i postoji…nema te situacije iz koje se ne možete izvući.

Danas sam dogovorila neke stvari, a da pritom nemam apsolutno još pojma čime ću to sve isfinancirati. Ovo mi nije prvi puta, već sam u nekoliko situacija tako došla do cilja, ali ovoga puta u pitanju je nešto puno veće te me jako veseli ova igra. Pomislit ćete; pa tko se još igra s ozbiljnim životnim stvarima, situacijama. Koliko ste puta čuli izreku: Život je igra. Ako malo bolje promislite sigurno se nećete igrati na način jednog kockara. Sve što želite, planirajte, zapisujte, istražujte, dogovarajte, igrajte se i ponašajte ozbiljno u toj igri, a onda će se otvoriti jedna vrata pa druga… Jako sam ozbiljno pristupila današnjoj situaciji, bez obzira na sve, i jednostavno znam da u ovoj igri pobjeđujem.

Sljedeća stresna situacija bila je danas na poslu, nakon dva dana skupilo se i previše zaostataka. U jednom sam trenutku ustala i pomislila; “to je to, odo na burzu”. Kukala sam i živcirala se cijeli dan, nisam se niti okrenula, a moje radno vrijeme je završilo, uz laganu vrtoglavicu od buljenja u monitor 🙂 Nakon toga imala sam na katoličkom radiu, radijske vježbe, za one koji ne znaju, uz posao, školujem se za televizijskog i radijskog voditelja. U zadnje vrijeme puno ulažem u sebe, a s druge strane ne bih to sve mogla financirati da ne radim u trenutnoj firmi, također radim samo ujutro, a svaki vikend mi je slobodan. Dok sam se vozila prema doma, razmišljala sam o tome i nije više bilo do kukanja.

Puno nas je na ovome svijetu koji radimo poslove koji nam i nisu baš prvi izbor, ali što radimo da to i promijenimo? Uglavnom gunđamo kako nam je teško i ne poduzimamo ništa. Vjerujte, ako ulažete u sebe, radite na sebi kako biste radili ono što volite i želite, sigurno nećete zapeti i ostati tu gdje ste sada. Svaki trud, svaki korak koji činite za sebe korak je ka cilju, kada jednom krenete ne odustajte, teško ili ne vi ste ovdje u prolazu pa tako iskoristite svaku situaciju jer vrijeme ide samo naprijed. Sretna sam što imam posao, sretna sam što se školujem i igram igru zbog koje ću na kraju uživati zasluženu nagradu.

Što god u životu radite pokušajte davati sve od sebe, ako vam se ne sviđa, nema veze trudite se i dalje uz rad na sebi, kombinirajte sve. Svaki puta kada vam je teško ustati na posao, sjetite se višeg cilja i onoga što ste odlučili napraviti za sebe. Znam da nije lako truditi se tamo gdje vam je loše ili dosadno, ali ako pri tom imate plan za svoju budućnost bit će vam puno lakše ostvariti isti ako se riješite trenutne negative. Postavite sebi pitanje je li lakše kukati ili jednostavno prihvatiti trenutno stanje kao takvo i voziti prema glavnoj nagradi.

Pokušala sam neki dan snimati situacije u kojima sam ljuta, pod stresom, u kojima paralelno spoznajem i sreću, upozorenja, drugu stranu priče. Htjela sam zabilježiti i samo sretne trenutke, znakove i ostalo. Na žalost moja kanta od mobitela više nema mjesta, memorijsku karticu kupujem već neko vrijeme, nikako ju stvarno i kupiti. Tako da sam evo upravo sada odlučila kako do subote imam rok, jer u subotu ću biti sretna zbog nečega i želim to svakako podijeliti s vama 🙂

Ekipa prošla je ponoć, naravno po tko zna koji puta 😃 Vrijeme je za slatke snove!

Tipkam uskoro, a moj prvi kratki filimć bit će do kraja ovoga tjedna

Velike puse svimaaaa od Irine, cure od pobjedničke igre! 😘😘😘😘😘😘😘

4 misli o “Pobjednička igra…

  1. Čitam tvoj blog i vidim sebe kako ovo pišem. Jer sam promjenila dosta stvari kod sebe, baš ovo sve što si napisala. Tekstovi su ti odlični, sviđaju mi se. Predivna si. Ja kažem jaka želja, energija i sve se može. Kako zračiš tako i privlačiš, sve je to zakon privlačenja.
    Šaljem ti ogromne zagrljaje.

    Liked by 1 person

Komentiraj